Hjem Tilmelding-Kolding Tilmelding-Vamdrup Om Priser Lektioner Holdstart Kontakt Log på

Hvem er Bauers køreskole

Jeg er 49 år, og uddannet pædagog og kørelærer. I vil opleve at jeg er god til at få jer til at føle jer velkommen i den dialog som i gerne vil have med mig. I en travl og hektisk hverdag, har jeg evnen til at forholde mig rolig, og dermed kan jeg overskue, planlægge og være fleksibel, så dagen kan fungere bedst mulig for alle. Jeg er god til at undervise på forskellige måder, så du får den undervisning som passer dig.

Jeg ser muligheder frem for begrænsninger, da det giver et positivt resultat. Jeg har i mange år arbejdet som pædagog og med denne uddannelse har jeg et stort plus, da jeg kan rumme mange forskellige mennesker.

Ved Bauers køreskole går vi ind for forståelse og gensidig respekt. Vi har plads til forskellighed, og vi vil gøre alt for at hjælpe alle igennem undervisningen på en måde som passer den enkelte bedst.

Hvis du har en udfordring i forhold til at blive undervist, vil vi gerne vide dette, så vi kan tilrettelægge undervisningen bedst muligt. Du er velkommen til at ringe eller skrive en mail til mig, så kan vi sammen finde en løsning på din undervisning.

Solveig Bauer

#Lovpakken
- Kun 15.200,-

#Små hold
- På 9 uger

"God indlæring"

"Respekt for hinanden"

"Plads til forskellighed"

"Bauers køreskole er nok den bedste i Helle Danmark 🌹"

"Sødeste kørelærer, var altid en fornøjelse at køre med hende"

"En super god Køreskole, men en rigtig god kørelære.
Syns det er super dejligt at man er små hold på omkring 5-6 stk det gør man kan få det hele med og man følger der er tid til en.
Når man er ude og køre med hende, er hun god til at arbejde med de ting som er lidt svært for en. 10 ud 5 Stjerner ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐"

"Den bedste køreskole i Kolding, du vil ikke fortryde at tage dit kørekort hos søde Solveig 😊"

Mere information